Metin2 Cube Sisteminde İstenen İtemin Açıklamasını Gösterme | Gamesfrm.com
 

Metin2 Cube Sisteminde İstenen İtemin Açıklamasını Gösterme

PaTRoN

Seviye 10
Üye
Katılım
3 Eki 2018
Mesajlar
431
Tepki puanı
7
Merhaba arkadaşlar.
Kendi test sunucumda dönüşümde istenenlerin açıklamalarının gözükmediğini fark ettim ve bunun çözümünü sizlerle paylaşmak istedim.


root\uirefine.py açılır

C++:
#arat;

import constInfo

#altına ekle;

if constInfo.ENABLE_REFINE_ITEM_DESCRIPTION:
    TOOLTIP_DATA = {
        'materials' : [],
        'slot_count': 0
    }

#tekrar arat;

        self.titleBar.SetCloseEvent(ui.__mem_func__(self.CancelRefine))

#altına ekle;

        if constInfo.ENABLE_REFINE_ITEM_DESCRIPTION:
            self.tooltipItem = uiToolTip.ItemToolTip()
            self.tooltipItem.Hide()

#tekrar arat;

class RefineDialogNew(ui.ScriptWindow):

#class fonksiyonunun içinde bul;

    def Close(self):
        self.dlgQuestion = None
        self.Hide()

#altına ekle;

    if constInfo.ENABLE_REFINE_ITEM_DESCRIPTION:
        def __MakeItemSlot(self, slotIndex):
            slot = ui.SlotWindow()
            slot.SetParent(self)
            slot.SetSize(32, 32)
            slot.SetSlotBaseImage("d:/ymir work/ui/public/Slot_Base.sub", 1.0, 1.0, 1.0, 1.0)
            slot.AppendSlot(slotIndex, 0, 0, 32, 32)
            slot.SetOverInItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverInItem))
            slot.SetOverOutItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverOutItem))
            slot.RefreshSlot()
            slot.Show()
            self.children.append(slot)
            return slot

        def OverInItem(self, slotIndex):
            if slotIndex > len(TOOLTIP_DATA['materials']):
                return

            if self.tooltipItem:
                self.tooltipItem.ClearToolTip()
                self.tooltipItem.AddItemData(TOOLTIP_DATA['materials'][slotIndex], 0, 0, 0, 0, player.INVENTORY)
                self.tooltipItem.AlignHorizonalCenter()
                self.tooltipItem.ShowToolTip()

        def OverOutItem(self):
            if self.tooltipItem:
                self.tooltipItem.HideToolTip()

#tekrar arat;

        slot = self.__MakeSlot()
        slot.SetParent(self)
        slot.SetPosition(15, self.dialogHeight)

        itemImage = self.__MakeItemImage()
        itemImage.SetParent(slot)
        item.SelectItem(vnum)
        itemImage.LoadImage(item.GetIconImageFileName())

#değiştir;

        if constInfo.ENABLE_REFINE_ITEM_DESCRIPTION:
            slotIndex = len(TOOLTIP_DATA['materials'])

            slot = self.__MakeItemSlot(slotIndex)
            slot.SetPosition(15, self.dialogHeight)
            slot.SetItemSlot(slotIndex, vnum, count)

            TOOLTIP_DATA['materials'].append(vnum)
        else:
            slot = self.__MakeSlot()
            slot.SetParent(self)
            slot.SetPosition(15, self.dialogHeight)

            itemImage = self.__MakeItemImage()
            itemImage.SetParent(slot)
            item.SelectItem(vnum)
            itemImage.LoadImage(item.GetIconImageFileName())

#tekrar arat;

        net.SendRefinePacket(255, 255)

#üstüne ekle;

        if constInfo.ENABLE_REFINE_ITEM_DESCRIPTION:
            TOOLTIP_DATA['materials'] = []
Kod:


root\constinfo.py açılır

Kod:
#müsait bir yere ekle;

ENABLE_REFINE_ITEM_DESCRIPTION = 1

nDguO9.png
 
Üst